• Front Desk

    Designet til små og mellemstore hoteller og B&B

  • Front Desk

    Vores Front Desk-løsning er designet til små hoteller og B&B´s. Det er et simpelt, billigt og meget intuitivt system, der integrerer problemfrit med vores booking-system.

    Ved opbygningen af ​​Hotel Link Solutions Front Desk-modulet lyttede vi omhyggeligt til vores kunder og analyserede de bedste eksisterende systemer derude for at se, hvad vi kunne lære af dem og forbedre dem.

    Så at vores kunder kunne få en den til en overkommelig pris.

    Kalender

    Kalenderen gør det muligt for receptionen at få et overblik, hvad der foregår.

    Flere nøglefunktioner skiller sig ud som farvekodet status, se

    booking status for to eller fire uger, adgang til gæste detaljer lige fra kalenderen og belægnings status.

    Alt hvad du behøver for at organisere din boligs daglige drift.

     

    Booking Status i farve

    Hver gæstebog er farvekodet for at afspejle status (completed, operational, and confirmed) med en ekstra rød "anmærkning" for udestående betalinger.

    At have alle dine bookinger farvekodede hjælper dig med at visuelt forstå din hotel situation i en given dato.

     

    Nem adgang til reservationsdetaljer

    Grundlæggende oplysninger om reservationen dukker op, når du 'mouse-over' gæstens booking. Et dobbelt museklik på posten åbner derefter hele klientens booking oplysninger, så du kan checke gæster ind eller ud, eller tilføje ekstrafunktioner til værelset. Med et højre klik vil du få adgang til en hurtigmenu. Alt er lavet for at gøre det nemt og hurtigt.

    Træk og slip for at omfordele værelser

    En træk og slip-funktion gør det muligt at flytte dine gæster rundt i kalenderen for at omfordele dine hotelreservationer. Det er så nemt!

    Personlige gæstemails

    Vores Front Desk-system giver dig mulighed for at oprette en forudgående email skabelon til gæster (fx for at minde dem om booking og transport til hotellet) og en afgang email (fx at takke dem for deres ophold og give et link, så de kan give deres feedback). Antallet af dage før og efter opholdet kan indstilles til e-mailen.

    Nemt at tilføj ekstra

    Du kan nemt tilføje "ekstra varer" til gæste. Der er to muligheder. Først er en brugerdefineret post, hvor du indtaster varebeskrivelsen og mængden. Den anden mulighed for ofte forespurgte varer med standardprissætning er en dropdown, hvor varen simpelthen er krydset og tilføjes straks til gæstekontoen.

    Gæstekonto og faktura

    Systemet genererer den endelige udskrift over opholdet for gæsten.

    En fuldstændig specificeret faktura genereres inklusive alle ekstra omkostninger og eventuelle forudbetalinger.